“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. U kunt het product gratis retourneren ALLEEN WANNEER U EEN DEEL VAN UW BESTELLING HOUDT VERGOEDEN WIJ DE VERZENDKOSTEN NIET wel de kosten van het Retourneren Die zijn voor onze rekening . Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Producten zoals dekens en kussen kunnen alleen geretourneerd worden wanneer deze slechts om te proberen Gebruikt zijn Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@abhome-living.nl vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Retourkosten
Retour kosten zijn voor onze rekening wanneer het product toch niet aan uw wensen voldoet of om een anderen reden.
Wanneer gekozen wordt en kan worden met DHL of Post nl Met standaardtarieven.
Retour kosten worden alleen vergoedt als het product met alle geleverde toebehorende en indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
We laten de producten door PostNL of DHL terugsturen Dit betekent dat de klant verantwoordelijk is dat het product zonder schade en goed verpakt bij ons terug komt. Vanuit huis tot aan post nl of Dhl. Dan pas is PostNL of DHL aansprakelijk. Wanneer de producten kwetsbaar zijn en verzekerd verstuurd worden worden de retourkosten voor de verzekering berekend. Dit is het zelfde bedrag als de verzendkosten bij de bestelling en kunnen wij in dien nodig in rekening brengen.
Wanneer het gaat om een zwaar meubelstuk zoals een kast of tafel kunnen we een ophaal service bieden tegen een vergoeding van de kosten hiervan.
Meubelstukken kunnen alleen Retour wanneer deze niet gemonteerd zijn geweest en wanneer geseald door folie met de folie erom nog geretourneerd worden.
Beschadiging
Is het product beschadigd aangekomen door pakketdienst of door een andere fout dan zoeken wij een gepaste oplossing
als u foto's stuurt of ons Beschrijft hoe het product is binnengekomen. Dan weten wij hoe het product bij ons aankomt en of dat er onderweg niet nog iets is gebeurd met het product. Dit kunt u doen door te Emaillen naar
info@abhome-living.nl Dan mag u het product retour sturen kunnen we deze ruilen of retour nemen en kunnen wij het Retourbedrag in orde maken wij kunnen
het Retourlabel sturen in de mail of u mag het retour aanmelden Via ons Retourportaal
Het product moet in de originele verpakking Of wanneer deze beschadigd is geraakt opnieuw Goed Verpakt geretourneerd worden Meld het van te voren als de orginele verpakking ook beschadigd is geraakt. Wanneer het product in goede orde is ontvangen zullen wij de terugbetaling binnen 14 dagen in orde maken.
Uitzondering op producten die de hygiëne kunnen beïnvloeden zoals kussens dekens etc. Deze mogen alleen RETOUR wanneer het product uitsluiten is gebruikt om te proberen.
voor RETOUR stuur een email naar
OF dien uw retour in via onderstaande button
Producten die door onze bezorger of met Dhl for you vandaag zijn bezorgd kunnen alleen per mail worden Geretourneerd